HomeShowbizz en Cult1,2 miljoen kijkers voor eenmalige dragqueenshow Make up your mind

1,2 miljoen kijkers voor eenmalige dragqueenshow Make up your mind

Het programma Make up your mind heeft zaterdag 1,2 miljoen kijkers getrokken. In dit eenmalige spelprogramma waren zeven bekende Nederlandse mannen verstopt achter hun alter ego als dragqueen.

Het programma staat hiermee op de derde plek van de kijkcijfer top 25, net onder Ik Vertrek Even Weg dat 1,3 miljoen kijkers had. Het 20 uur Journaal had bijna 2 miljoen kijkers en staat daarmee op de eerste plek.

Daarnaast stonden er ook 4 programma’s die met het Eurovisie Songfestival te maken hadden in de kijkcijfer top 25. Hiervan werd het Songfestival top 50 Muziekcafé het best bekeken met 823.000 kijkers op de tiende plek.

Door Annelien Bosboom; foto: pixabay

Jos
Jos
Wij verzorgen met actuma het dagelijkse nieuws en online marketing voor bedrijven. In een open, no-nonsense cultuur werken onze teamleden met elkaar samen aan effectieve ideeën. Wij hopen dat jullie plezier beleven aan deze artikelen.

Gerelateerde artikelen

Advertorials

Net binnen